Dames 3 Tennis Club Ursem kijkt terug op een gezellige en sportieve competitie in mooie kledij.


Voor het zaterdagteam Dames 3 van Tennis Club Ursem zit de voorjaarscompetitie er weer op. Hoewel de dames uiteindelijk op een 7e plaats van de 8 teams zijn geëindigd, heeft dat de pret zeker niet gedrukt!


Gedurende de competitie zijn er veel leuke en spannende wedstrijden gespeeld, waarbij volop is gestreden voor ieder punt. Maar zoals het bij Tennis Club Ursem hoort, draaide het niet alleen om de uitslagen. Na afloop werd er regelmatig gezellig nagezeten met de tegenstanders en waren sportiviteit en gezelligheid minstens zo belangrijk als de resultaten op de baan.


Dit seizoen was bovendien extra bijzonder, omdat Dames 3 voor het eerst niet door één, maar door maar liefst twee sponsoren werd ondersteund: Noorddijk Beton Bouw en Niesten Assurantiën en Hypotheken. Dankzij hun steun verschenen de dames iedere competitiedag keurig verzorgd en in een prachtige outfit op de baan.


Dames 3 wil beide sponsoren hartelijk bedanken voor hun bijdrage en het vertrouwen. Met een mooie dosis teamspirit, gezelligheid en ervaring rijker kijken de dames alweer uit naar volgend seizoen.


En wie weet… dan wordt er niet alleen gespeeld voor de gezelligheid, maar ook weer volop voor de prijzen! 🎾🏆