Het is alweer 2 weken geleden, maar we delen nog graag even de foto’s met jullie 😃

🚶‍♀️🚶‍♂️ Samen in beweging met de Wandel4Daagse! 💚

Tijdens de Wandel4Daagse in De Goorn stonden onze collega’s Marije en Daniëlle enthousiast klaar bij de uitdeelpost om alle wandelaars aan te moedigen en te voorzien van wat lekkers. Een week later namen Ruud en Patrick het stokje over bij de stempelpost van de Wandel4Daagse in Ursem. En hoe leuk is het dan, als je eigen vrouw en kinderen langs komen!

Op deze manier dragen collega’s vanuit ons hele team hun steentje bij als vrijwilliger en ondersteunen we de Wandel4Daagse in beide dorpen. Daar zijn we trots op!

Wij staan achter gezond gedrag en geloven dat bewegen belangrijk is voor jong én oud. Wandelen is goed voor je gezondheid, en wat je jong leert, neem je mee voor later: jong geleerd is oud gedaan. 👣

Dank aan alle vrijwilligers en natuurlijk aan de enthousiaste wandelaars die er weer een mooie editie van hebben gemaakt!